Sunday, August 2, 2009

Shimano Stella SW 20 000 PG

Akum. Aduhai..Lambatnya nak tunggu hari Jumaat nie. Almaklumlah..Setelah sekian lama, akhirnya dapar juga aku memiliki reel pancing yang aku idam-idamkan. Mana x nya sudah hampir 3 tahun menyimpan hasrat untuk memiliki. Masa mula-mula keluar nilai gaji x membenarkan untuk aku memilkinya. Tapi, alhamdulillah. Jumaat nie bayar. 15hb nanti ambik kat kedai. Dapat murah sedikit. Nak tengok kelebihannya. Penat Jurutera Shimano buat R and D supaya dapat mengeluarkan Reel yang betul-betul Power. He he he.



8 comments:

  1. He he he.nak tahu ke? RM3XXX..Ada bran?

    ReplyDelete
  2. mak aiii...3 riban..buat belanja raya lagi bagus...

    ReplyDelete
  3. He he...i2 betul.Tapi aku dh lama idamkan. Aku rasa masa kau jdi cadet aku pun, aku ada bg thu,kn? Angau beb. 3 tahun. Macam bercinta ajer.

    ReplyDelete
  4. hahaa... bukan selalu yek..

    tu org nsk berkenalan kat shout mix ..x balas pon..

    ReplyDelete
  5. Aku mana reti..Kau x ajar aku. X tahu..aku ckp x tahu...

    ReplyDelete
  6. fuyoo..3riban....kalu aku ler...pikir 2 kali juga...cik stella mahal sungguh nak pinang ko...

    ReplyDelete
  7. Memang...Alah Membeli, menang memakai..
    Power giler beb..Sambar la satu..x rugi...

    ReplyDelete

About Me

My photo
Complicated...ape pon kita byk persamaan..hepi always!!!!